ایرلاین بوراجت

شرکت ایرسا نود سیر پرواز قصد دارد یک بار با معرفی مسیرهای تازه، تجربه ای جدید از سفر برای مسافران خود به ارمغان بیاورد. بدین منظور با معرفی ایرلاین “بوراجت”، علاوه بر دستیابی به مسیرهای جدید در کشور ترکیه که با یک استاپ در شهر استانبول انجام می شود، مسافران گرامی می توانند از دیگر مزایای سفر با بورا جت نیز بهره مند شوند.

بورا جت در سال 2008 توسط یک تاجر ترکیه ای ساکن امریکا پی ریزی شد. در آغاز کار، بوراجت با اجارۀ یک آشیانه در فرودگاه بین المللی آتاتورک کار خود را پی گرفت و سپس با خرید سه فروند هواپیمای ATR 72-500 که در شهر کلن آلمان نگهداری می شدند، پیش از این که در سال 2010 وارد ترکیه بشوند، کار خود را ادامه داد. بورا جت پروانۀ ایرلاین خود را در 22 آوریل سال 2010 دریافت نموده و در 7 مه همان سال نخستین پروازش از استانبول به “توکات” انجام شد. در سال 2014 بوراجت پنج فروند هواپیمای Embraer 190 (و سفارش سه فروند دیگر) از GE Capital Aviation Services اجاره نمود که هم اکنون در ناوگان این ایرلاین فعالیت دارند.

ایرلاین بورا جت

ایرلاین بورا جت

تأسیس: سال 2008

آغاز عملیات: 7 May 2010

آشیانه: استانبول، فرودگاه سابیها گوکچن

اندازۀ ناوگان: 13

شمار مقاصد: 22 شهر

شرکت مادر: Borajet Havayollari

دفتر مرکزی: استانبول، ترکیه

مؤسس: Yalçın Ayaslı

رئیس: Fatih Akol

مقاصد:

اروپا آسیا
فرانسه لبنان
آلمان عراق
یونان

همچنین ایرلاین بوراجت در کشور ترکیه به شهرهای آدانا، آنتالیا، آلانیا، قاضی پاشا، بدروم، آنکارا ترابزون، توکات، ازمیر، و چند شهر دیگر و به علاوه به فرودگاه ارجان قبرس شمالی نیز پرواز دارد. بوراجت با در اختیار داشتن چهار فروند هواپیمای Embraer 195 با ظرفیت 118 مسافر و هشت فروند Embraer 190 با ظرفیت 100 مسافر در حال حاضر فعالیت دارد و آژانس ایرسا نود سیر پرواز قصد دارد به زودی با افزودن پروازهای این ایرلاین مسیرهای جدیدی برای مسافران گرامی معرفی کرده و گامی نو در تسهیل فرآیند سفر بردارد.

هواپیمای E195 ایرلاین بورا جت

هواپیمای Embraer E195 ایرلاین بورا جت

هواپیمای Embraer  E195 ایرلاین بورا جت

هواپیمای Embraer E195 ایرلاین بورا جت

یک دیدگاه در “ایرلاین بوراجت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *