جزایر اطراف استانبول

اطراف استانبول مجموعه ای از جزایر نه گانه وجود دارد که به جزایر شاهزادگان نیز معروف است .در دوران بیزانس این جزایر تعبیدگاه شاهزادگان به شمار می آمده است. امروزه این مکان باتوجه به اقلیم آب و هوایی مناسب و همچنین خانه های چوبی خود که متعلق به قرن 19 میباشد به عنوان مرکزی مناسب برای گذراندن تعطیلات در روزهای گرم تابستان مبدل شده است.

از جمله بزرگترین این جزایر ، جزیره بویوک آدا میباشد که در آن امکان گردش با کالسکه و یا گذراندن ساعاتی در سواحل این منطقه فراهم است.از جزلیر دیگر معروف این مجمع الجزایر می توان به کنیالی، صدف ، بورگاز و هی بلی آدا اشاره کرد. برای رفتن به این جزایر میتوان از کشتی های موجود در سواحل بخش اروپایی و یا آسیایی این استانبول استفاده کرد.در فصل تابستان اتوبوس های دریای موجود در منطقه کاتاباش نیز ترتیب انتقال شما را به این جزایر خواهد داد.

تعطیلات نوروز 98 فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است که آژانس 90 پرواز تور استانبول را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد. تورهای استانبول نوروز 98 با پرواز اطلس گلوبال، پرواز ترک و مدرن اطلس برگزار میشود. مسافرانی که تمایل دارند در جریان قیمت تورهای استانبول در نوروز 98 باشند باید با مراجعه به سایت 90 پرواز از قیمت تورهای نوروز 98 استانبول با خبر شوند.